MEDLEMMAR I HÄRJA HEMBYGDSFÖRENING

Landgång dryck och kaffe med kaka serveras. Pris 80 kronor

Anmäl er senast 6 september till Asta 0502-21073 / 076 519669

Aktiviteter i höst

Tisdagsvandringar varje tisdag så länge vädret tillåter. Samling vanligtvis vid hembygdsgården klockan 10.00. Vi går en runda i mindre grupper och fikar någonstans i skogen. Medtag eget fika i ryggsäck och något att sitta på. Kläder efter väder.

Torsdagsvandringar varje torsdag så länge vädret och ljuset tillåter. Samling vanligtvis vid hembygdsgården klockan 18.00. Vi går en runda i mindre grupper och fikar någonstans i skogen. Medtag eget fika i ryggsäck och något att sitta på. Kläder efter väder. Vandringarna går på olika ställen i Härja. Vid regn ställer vi in vandringarna.

Söndagscafèer 14.00-16.30 i Härja hembygdsgård med olika teman. Start söndagen den 3/10 fram till och med söndagen den 28/11.

För ytterligare information se www.härja-hembygdsgård.se eller på facebook, vi som bor i härja.